(Saklıfest - 07.03.09, Sahnede Direc-t)

Msn başında pineklemelerimden birisiydi yine. Pidonsu telaşla msnden "saklıfeste gider misin?" yazdı. Ulan ne alaka ben yaydım yumurtalarımı msn başında pinekliyorum. "Ya fotoğrafçı yardımcısı olarak giricen, para pul ödemicen" dediğinde ise şimşek çaktı. "Olur valla" dedikten sonra bir de baktım ki 5 kuruş param yok. Sadece tek gidişlik otobüs kartım. E hadi hayırlısı. Çıktım evden, önce otostop çeksem diye düşündüm ama geç kalırdım zaten otobüste gelmişti. Atladım otobüse, Saklıkent'in yolunu tuttum. Kapıya geldiğimde Murat'ı aradım, elinde "teknik" yazan yaka kartıyla geldi. İnsan kendini bişeymiş gibi hissediyor :)

Üst kat balkona mevzilendik, Murat bana yapmam gerekenleri söyledi, hafıza kartını bilgisayara boşaltıp, bilgisayar ve objektiflere mukayet olcam. Tamam basit yaparız :)
Murat hafıza kartını veriyor ben boşaltıyorum, o sıra diğer hafıza kartını dolduruyo falan. Önce TNK çıktı, beğendim elemanları, güzeldi. Direc-t çıktı, baya eğlenceliydi, haydi lililili yar bile coverladılar :D ama yerimden kıpırdamadan eğlenmek zorunda olduğumdan artık sıkılmaya başlamıştım. Can imdadıma yetişti :) Direc-t bitti Can geldi. Bira ısmarladı 3 tane saolsun :) böylelikle kafam hafif kırılmaya başladı, sigarayı da otlanınca keyfim hepten yerine geldi. Ardından beklenmedik bi şekilde Hulki de geldi :) böylelikle tüm neşem yerindeydi. Bilgisayarın şarjı bitince mecbur Can ve Hulki'yi masanın başına bırakıp içeri geçtim bilgisayar şarj etmeye. Direc-t'in kulsite şarj ettim, insanlarla da muhabbet ettik. Bu arada kızılaydan yüzüne aşina olduğumuz bi kız vardı, Bilge'yle aralarında sözlenmişler. Çok şaşırdım. Vay canına! Aslı'yı izlemedik bile zaten içerde Direc-t'le takıldık. Bu sırada da bilgisayarın şarj işi halloldu. Veee sahnede Kurban. Adamlar hala deli gibi çalıyo ama gözlerinin feri gitmiş, onlar da yaşlanmış bea :/ Performansları şahaneydi. konser bitti Murat hala foto falan çekmekle meşgul. Dedik bizde çekilelim Kurban'la. Hem belki sohbet ortamı oluşur falan. Umduğumuzdan da fazlasını bulduk :) 2'de konser bitti, biz 4'e kadar Deniz'le, Burak'la bide Özgür'le muhabbet ettik, geyik yaptık. Kerem başka yabancı kızlar vardı onlarla ilgileniyodu pek sokulmadı :D Muhabbet te süperdi, Murat zaten Deniz'in kankasıymış İstanbuldan. Bizde onların samimiyetinden nimetlendik :D Bunların kulisinde içilmemiş 2 tane yarım votka vardı çaktırmadan onları da çaldık :D bana kaldı onlar :) Sonra Kurban'ı da minibüslerine uğurladıktan sonra Hulki'nin arabaya doğru yürüdük. Murat Saklıkent'ten alacağı parayı alamadığı için çulsuz kaldı, Deniz aradı falan "gel olm bende var para" muhabbetleri geçti. Onun koşuşturmacasını yaşadık bi ara. Herkesi evine, kalacağı yere bıraktıktan sonra Hulki beni eve bırakıyodu. Yolda da iki lafın belini kırdık. 4.30'da evdeydim. Babam votkalara çok sevindi tabi :D

Sonuç olarak; Cepte beş kuruş yokken bile krallar gibi eğlenebilir, hatta umduğunuzunda üstüne çıkabilirsiniz :D tek yapmanız gereken, doğru yerde doğru zamanda bulunmak ve tabiki kral arkadaşlara sahip olmak. Saolun lan tekrar :)


Blogger tarafından desteklenmektedir.