(msnde arkadaşa nasıl anlattıysam aynen geçirdim, paylaşmak isteyip hemde üşendiğimden yazmadığım bi anımdır)

cuma öğlen canım sıkıldı diye evden çıktım
cebimde sadece 10 kuruş var
neyse beytepeye gittim otostopla
beyde falan oturduk
muhabbet falan grup işlerini de konuştuk
sonra kuşlara falan baktık ben ordan bilkente geçtim
jonglörlüğe
neyse onlarla da oynadım
sonra sümer aradı
dedi odtüde çeşmenin yanındayız nerdesin
dedim bilkentteyim eve gitcem param yok
oda hallederiz gel dedi
bi otostop daha odtu
orda da nekropsi izledik
çok süperdi
ordan çıktık bi otostop kızılay
bunlar kara güneşe gidelim dediler konsere yine
ordan da oraya girdik
oda güzeldi
neyse sonra ben cebeciye kuzene gittim orda kalcam diye
gittim orda da oturduk baya
sonra uyuduk sabah kahvaltı falan ben eve gidicem diye niyetlendim tekrar
behlül kızılaydaymış onla dönerim dedim
onda kart vardı
tam olgunların ordayım kereme rasladım
bizim okuldan
bide aramıştı cevapsızı vardı bende gelemicem abi para yok diye mesaj attım
mesaj ulaşmadan ben rasladım falan
neyse
oda bende var dedi
fotoğraf falan çekcez beraber döneriz dedi
tunustan bi arkadaşını aldık
1-2 saat sada solda fotoğraf çektik
sonra birer bira içelim öyle gidelim eve dedi
bede bira yerine şarap aslsak daha ucuza gelir dedim
öyle yapalım dedik
sonra bestekara çıktık şarabımızı aldık
sokağa kurulduk
tuğçeyi aradık
oda geldi
sonra birden bissürü insan geldi
bi anda punk bi grubun ortasındaydık
herks deri ceket falan
sonra ben zuhale mesaj çektim var mı içesin diye
oda olmaz mı dedi
kızılaydaymış zaten
o geldi
keremle 3 şişe zuhalle 1 şişe şarap içtik
zum oldum orda
yolda yürüyemiyodum
sonra zuhallerin yanına gittik kızılaya
onlarda takılcaklarmış zaten
akşamda dipsahnede queen tribute grup varmış
dipin baş barmeni gibi bi eleman bizim arkadaşın erkek arkadaşı
o aradı bize beleş girş ayarladı
öncesinde sakaryada döner falan yedik
sonra gittik dipsahneye
orda da dans ettik tepindik
ordan naapsak dedik saat 2 oldu
o barmenin evine gittik zuhal arabayla bıraktı seyran bağlarına doğru bi yerde
5e doğru uyuduk
sabah kalktık
keremde de bende de para yok
dedik okula gideriz ordan otostopla eve varırırz
çıktık zuhal aradı
geliyom falan
bikem ben kerem zuhal bilkente gittik arabayla
orda da hazır gelmişken jonglörlere bakalım dedik
tam giriyoduk salona içerden bizim jonglör hocamız çıktı
keremle de tanışıyolarmış zaten
neyse ayaküstü sohbet falan
sonra tek otostopla hemde 3. araba ilk duran arabayla eve kadar geldik
bu kadar


Blogger tarafından desteklenmektedir.