Çok radikal kararlar alasım geliyor böyle ara ara, sonra geçiyor tabi. Mesela interneti kapatayım diyorum, gerçi Türkiye'ye dönünce istemesem de kapatacak gibiyim Google bile yasaklı. Her neyse konumuz bu değil. Mesela en basitinden feysbuğu kapasam çok büyük bi zaman yaratabilirim kendime ancak bu boşluğu doldurmak için çaba harcamam gerek. Çok fazla şey öğrenebilirim ama aynı zamanda cahil kalmak için de büyük çaba harcıyorum. Ne çelişkili adamım ben ya. Ama mantıklı bi çelişki bu. Öğrenmek istediklerim genelde yetenekle ilgili şeyler cahil kalmak istediğim nokta ise güncel konular, politika falan.

Sonra mesela vejeteryan olasım geliyor. Et yemeği çok çok severim ama hayvanları yemek pek hoş gelmiyor bana, gittikçe soğuyorum zaten et yemeklerinden. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diyebilirisn ama öyle kardeşim, fazla çelişkili insanım ben, elden bişey gelmiyor.

Bazen de böyle herşeyden geçip bi köye falan yerleşsem diyorum. Okulu falan bırakayım, bi karavan alayım, domates biber yetiştireyim, ekin ekip kaldırayım, gazete bile okumayayım, tv olmasın, sadece merak ettiğim konularda kitaplarım olsun.

Aborjinlere falan katılayım diyorum bazen de. Neden olmasın? Çükümü sallaya sallaya dolanırım ortalıkta, bumerangla kuş avlarım (muhtemelen kıyamam onlara, ben çalgıcılık bölümünde yer alır, toplayıcılıkla karnımı doyururum), didgeridoo falan çalayım ortalıkta, boyayayım vücudumu.

Yahu bi insan olarak tarihler boyu sadece karnımızı doyurmak için yaşamışız şimdi neden daha pahalı kıyafetler, son teknoloji ürünleri ve lüks satın almak için yaşıyoruz? Sorgulayın lan kendinizi! Şu kısacık ömrünüzde tek yapmanız gereken uslu uslu oynayıp karnınızı doyurmak dahasına neden ihtiyaç duyasınız? Bu şekilde yaşayan bir topluluk varsa haber edin, nüfusumu oraya aldırcam!


3 Comments

yahepyahic dedi ki...

Ben de gelcem öle bir yere haber et ;)

Adsız dedi ki...

yazilarini izliyorum ruh halini yansitmanla mi alakali, yoksa yogunlugunla mi bilemiyorum artik cok az yaziyorsun. subat ayindaki yazilarina bir gozat istersen bir solukta okunan seylerdi...

Lidl markt a da ugra orasi penny den ucuzdur:)

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Adsız insanı yorumun için teşekkür ederim. Aslında Şubat ayından daha az yazmamın sebebi artık yalnız olmamam. O aylar buraya ilk geldiğim ve arkadaş bulamadığım zamanlardı ve internetimin olmadığı :)

Aslında şu an, o zamanlardan daha fazla şeyim var ama zaten bunları eşle dostla paylaşınca buraya yazmaya "ihtiyaç" duymuyor gibiyim.

Lidl buralarda çok fazla yok :/ çok aramak gerek.

Blogger tarafından desteklenmektedir.