- Çok sigara içiyorum ya ama aksini yapmak ta içimden gelmiyor.
- O değil de şu uyanma sorununa tez zamanda bir çözüm düşünüle.
- Rathaus'a kar yağınca oradaki standlar falan ne güzel olmuş.
- Her yer kar. Ama öyle böyle değil.
- Nele'den kısa, öz ve sert bir yanıt; "Biz iyi arkadaşlarız, başka bir şey olamaz. Bunu biliyorsun, daha önce de biliyordun."haklı. Umarım bu olay tavırlarına yansımaz. Ben demiştim sana söylemeyelim duygularımızı diye. Neyse
- Weinnacht standından yeni bir ağız arpı aldım.
- Dün bütün gece hayvanlar nasıl göç eder onu izledik. Karıncalar ilginç yaratıklar.
- Artık Ankara'da yaşamıyorum. Hayır zaten epeydir Viyana'da yaşıyorum ancak artık döndüğümde Ankara'da bir evim yok. Göçtük.
- Geleceğe dair planlarımı askıya almış görünüyorum, kısa vadeli planlarla yetineceğim bir süre. En azından güneş tekrar görünene kadar.
- Hava soğuk.
- İnan çok merak ediyorum buraya geldiğimde kendimi insanlara "Bilal yerine Emre olarak tanıtsaydım şu anda nasıl bir insan olurdum" diye. İnsanın iki ismi olması karakterine de yansıyor.
- Dün yanımızdan geçen her Japon'a "konbanwa" diye seslendik dönüp bakmadı, sinema işte garip. Hadi sıhhatler olsun.
- Konuşmama ihtiyacım, konuşma ihtiyacımı bastırıyor bu ara.
- İnsanlar neden illa bir sevgili edinmek ister biraz biraz anlar gibiyim.
- 14 Aralık'ta Almanca sunum yapmalıyım ama ortak çalışacağım elemanla kursa vardiyalı gelince henüz oturup konuşamadık.
- Sev beni, ihtiyacım var.
- Nele'ye poğaça alsam çay demlesem aramız düzelir mi ki?
- Couchsurfing'te aktif olmaya çalışıp her seferinde sosyalleşme korkumdan erteliyorum.
- İnsanların insani ilişkilerini kıskanıyorum.
- Aslında harbi feci kıskanç biriymişim meğerse. Bilsem de çaktırmıyormuşum.
- Esra'nın zamanında baktığı falda buraya gelmemin iyi olacağını söylemişti. Ne açıdan acaba? Ben hala o kadar da iyi olmuş gibi hissetmiyorum.


One Comment

Adsız dedi ki...

ben nie hatırlamıorum o falı bakiim? kendni mutsuz ettin benim üstüme kaldı,,takılırsan gavur karılara mutsuz olursun yok mu orda kanı kırmızı bi türko..bende geyk yapiim dedm orınç gbi he he:)
yazan: esra şekerim:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.