Eveet konseri de geride bıraktık ve burada sadece konserle ilgili şeyler yazayım dedim, gerisini de bir ara yazmalı tabi. Vienna Calling'e katıldık, misafirlerimiz vardı falan. Onlara hiç değinmedik bugüne kadar. Bugün de değinmeyeceğiz.

Öncelikle gerçekten çok mutluyum. İlk kez adam akıllı bir konser verdim ve gerçekten çok eğlendim. Krallar gibi ağırladılar, sanatçı odası, odada meyve ve içecekler, kafa başı beş içkilik kupon, yani 5 bira hakkımız vardı. Soundchecki hallettikten sonra yemek yemeye gittik.

Aslında baştan alsam daha iyi. Jocham, Karin ve ben, Jocham ile gidecektik. Babası götürecekmiş arabayla. Yolda Manu ve Sebastian'a rasladık. Onları da Manu'nun ailesi getiriyordu. Yarım saat bile sürmeyen bir yolculuğun ardından vardık Stockerau'ya festivalin yapılacağı yere geldik. Festival gerçekten ufak bir festivalmiş, bir mekanın arka bahçesine sahne kurmuşlar, en fazla 100 kişiyi kaldıracak kapasitede bir bahçeydi ama yine de 50'den fazla insan vardı. O günün son grubu bizdik. Bizden önce birkaç grup çıktı, fena çalmadırlardı ama ne bileyim, yavandı.

Jocham ile biraları lüp lüp götürüyodurduk, heyecan da ufak ufak katlanmaya başladı tabi. Konsere az birşey kala bizim çocuklar geldi. Beklemediğim Sarah ve Ilona da geldi. Çok sevindim.

Neyse biraz fotoğraflarla süsleyip ardına da vidyoyu koyayım.

Afişlerde ilk sıradayız :)
Sanatçı Konukseverlik Odası
Karin

Sebastian
Ben

Jocham
Manu (Büyük Başkan)



die Bundbagage - Hunted Hens
Vidyonun sonundaki mikserin devrilmesi ve ardından benim şişeyi devirmemi es geçebilirsiniz :)


Blogger tarafından desteklenmektedir.