Kütahya/Tavşanlı’da bir deli varmış, bizim biraderlerin tanıdığı. Adam deli olsa da namazına falan giden, pet şişe toplayarak geçimini sağlayan bir abimizmiş. Yani öyle zır deli değil. Ama camiye gidip gelirken köpekler bunu çok korkutuyormuş, ne zaman o yoldan geçmeye kalksa havlayıp üzerine yürüyorlarmış. Bir gün bizim birader ve tayfası “biz zabıtayı arayalım, sen de konuş” diyerek bunu işletmeye başlamışlar. Bundan gerisini biraderden bizzat anlatıyorum:

- Alo zabıta mı?

- Evet buyrun.

- Ya memur bey burada bir sürü köpek var, camiye gidip gelirken çok rahatsız ediyor. Sadece ben değil diğer hacı arkadaşlar da var, camiye gidemiyoz. Allah günah yazmasın da bunları zehirliyonuz mu napıyonuz bi çaresine bakıveseniz?

- Efendim bu konuda hayvanseverlerin çok katı yaptırımları var, zehirlememiz mümkün değil. Zaten ilçedeki tüm başı boş köpekler kısırlaştırılmış ve zararsızdır.

- Yavrum sen beni anlamıyon heralde, ben köpekler bizi sikcek demiyom, ısırcak diyom…

Sonrası malum, gülmekten diyaloğun sonunu getirememişler. Buna hakkaten katılarak gülmüştüm, paylaşayım dedim :)

ps: Bu arada bunun ses kaydı da varmış, bulunca dinletirim ;)


Blogger tarafından desteklenmektedir.