Amma olmuş be yazmayalı! Neyse telafi ederiz. Ufak bilgi vereyim önce. Bir kaç aksilik vardı gelir gelmez onları çözdüm, Ders seçimlerini biraz hallettim, gerisi için de bakacağız işte. Memleket semalarında ise 2 ay boyunca ailemle vakit geçirdim, kediyle vakit geçirdim. Burnmuda tütüyor ufaklık. Sarılıp uyuması, mırıl mırıl ninni okuması ne güzel imiş meğer. Buraya da uyum sorunu yaşadım resmen, nasıl alıştıysam memlekete. Hiç bir şey yapmamama rağmen çok eğlendim, çok huzurluydum. Aile huzuru hiç bir yerde yokmuş. Neyse detaya girmeye gerek yok. Güzeldi memleket. Ankara'ya da gittim bir haftalığına. Dostları gönülledik. Tam doyamadıysak da görüşmüş olduk.

Detayları sonra anlatırım, daha müsait zamanda. Epey kitap okudum iki ayda onlara değineceğim biraz. Bundan sonra biraz daha şunu yaptım, bunu ettimden ziyade fikir ağırlıklı şeyler yazacağım sanırım. Çünkü düşününce çok da umrunuzda deil ne yaptığım. Beni tanıyanlarla paylaşıyorum yaptığım şeyleri sonuçta ^^

Bir ara da izlediğim animeler üzerine falan yazılar yazacağım.

Bu yazı sadece hala hayattayım demek içindi. Düşünsel açıdan kendimi değiştirmeye başladım, bu da vücüduma yansıyacak kısa zamanda.

Neyse canlar, daha sık yazarım.


One Comment

Unknown dedi ki...

aklından geçir bloğa yaz.takiptekiler bilmezse dostlar bilir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.