Çok fazla şey. Bugüne kadar. Ben zaten epeydir günce gibi yazmayı bırakmışım, yine yazmayacağım sanırım, toparlaması zor. Bir oradan bir buradan anlatmaya kalksam son yazımdan bugüne kadarki zamanı telafi etmem imkansız herhalde. Dani bizde kalıyor, Anca'nın erkek arkadaşı. Anca da Asena'nın yakın bir arkadaşı, Dominik diye garip bir çocukla tanıştık otobüs beklerken, annesi Türk'müş, Garip bir Brezilya çalgısı çalıyordu adam sokakta, ağız arpıyla eşlik etmek istediğimi söyledim ama zaten burada yaşamıyormuş, bir adres verdi, biraz işgal evimsi bir yer sanırım, herkes müzisyenmiş orada, herkes bir şeyler getirip pişiriyorlarmış falan garip şeyler bunlar. Ost'ta müzik dinledik, Laura ile çöpe daldık, Pizza pişirdik, yılın ilk sıcak şarabını içtim, aikido kaçtı, dersler kaptı, acıma Nazım!, Sigara 3 hafta, et bir aydan fazla, aşk? Duymuştum şehirdeydim, herkes de duyduğuna göre artık asıl duyması gerekenler de öğrenebilir. Para, iş güç, görüşmeler, sakal var bir de, dursun değil mi? İçmesek mi artık? Travel Shack ne iğrenç bir yer oldu gözümde, Talha Çocuk o yurttan adam çıkmaz! Menemen, sorumluluklar, kaç kaçabildiğine, çeviri, kendine yalan, babaya yalan, güvensizlik, aşırı güven, ayar olma durumu, kibir!? Hiç sevmem. Hayatımda ilk kez :D, sarılsak ya bir daha! Sıkı sıkı, öpsem ben seni yine, yatsam omzuna. Mimarlık yan dala başladım, her cuma gestaltungslehrer dersine katılıyorum. Gerçekten başka hiç bir şey yapamıyorum, seni düşünmek dışında. Hani öyle mahmur bir ses tonuyla konuşuyorsun ya sen... Ya ben gerçekten daha önce hiç bu kadar yamulmadım, ya da üzerinden çok vakit geçtiği için unuttum bu denli divane olduğumu. Anlam veremiyorum kendime, cidden. Soğuk, ejderha zırhı, bulaşık, yemek, bu ara İngilizce, pijama almalı, aikido kıyafeti, çay iyi olmuş aslında bir tane daha doldurayım, ısıtmalı. Sütlü tarçınlı çay denesen seversin bence, ben beğendim. Feysbuğun götüne koyayım. Haykır! Hadi haykırsana! Dök lan içini!!! Elim titriyor, bildiğin şekerim düşmüşçesine düşecektim yere. Dizlerimin bağı çözüldü çözülecek. Bildiğin bedenim uyuşuyor. Kendine gel! Neyse burada bitsin, yoksa iyi yerlere gitmeyecek bu yazı. Temiz hava sanırım ihtiyacım olan. Hayır yakmayacağım sigara! Bıraktım!! Nefes...


Blogger tarafından desteklenmektedir.