Evet biliyorum yıllardır ülkemde adalet yok,
Evet biliyorum yıllardır insanlar sefalet çekiyor,
Evet biliyorum uzaktaki dostlara her gün yeni bir bomba daha atılıyor,
Evet biliyorum her saniye birileri susuzluktan ölüyor,
Evet biliyorum menfaat uğruna insanlar birbirine kıyıyor,
Evet biliyorum ırkçılık yüzünden bir kısım insanlar 2. sınıf insan muamelesi görüyor,
Evet biliyorum dünyada aşkının karşılığını bulamayanlar var,
Evet biliyorum sokakta uyumak zorunda olan evsizler var,
Evet biliyorum bodrum katlarda 15-20 saat çalıştırılan çocuklar var,
Evet biliyorum bu satırları yazarken bir yerlerde bir kadın, bir çocuk, bir canlı tecavüze uğruyor,
Evet biliyorum bir çok insan tedavisi olmayan hastalıklarla uğraşıyor,
Evet biliyorum bu gece de bir çok aile aç uyuyor,
Evet biliyorum borçlarını ödeyemediğinden dolayı intihar eden insanlar var,
Evet biliyorum töre cinayetleri var,
Evet biliyorum sevdiği insanlardan ayrı, bir daha göremeyecek insanlar var,
Evet biliyorum kutuplarda sevimli hayvanların kafalarına vurarak öldürüyorlar,
Evet biliyorum uyuşturucu bağımlıları her gün doz artırıyorlar, taa ki altın vuruşa kadar,
Evet biliyorum derdini paylaşabileceği ailesi ve arkadaşları olmayanlar var,
Evet biliyorum sığınacak bir tanrısı bile olmayanlar var,
Evet biliyorum kolu bacağı olmayan insanlar var,
Evet biliyorum umudu bile olmayan insanlar var,
Evet biliyorum kapitalizm uğruna hektarlarca ormanlar katlediliyor,
Evet biliyorum hepsini biliyorum. Onlar bile hala hayata tutunurlarken, onlar bile hala gülümseyebilirken, onlar bile hala başına gelenleri dünyanın sonu haline getirmezken sen sadece bir sınavdan kaldın diye dünyanı karartabiliyorsun sayın yufkayüreklikelgöbekli? Telafisi varken üstelik, başka seçeneklerin varken üstelik, tek yapman gereken kendini toparlayıp 100-200 sayfa yazıyı okumak iken üstelik, geçimini bile ailen sağlıyor ve senin dünya üzerinde tek yapman gereken o yazıları okumak, dersine çalışmak iken üstelik.

Şu halimi babam görse "adam ölüsü mü oğlum sanki? Çalışır bir daha girersin!" derdi. Ben babamı çok özledim, annemi çok özledim, kardeşimi çok özledim, kedimi çok özledim, köpeğimi çok özledim...

Mutlu olmayı seçtiğiniz kadar mutlusunuz!



Blogger tarafından desteklenmektedir.