• Sigara ve et gibi, alkolü de bırakmak istiyorum.
  • Tembelliği bırakmak istiyorum.
  • Hayatımdaki gereksiz insanları bırakmak istiyorum.
  • Daha fazla müzik dinlemek istiyorum.
  • Daha fazla kitap okumak istiyorum.
  • Müzik yapmak istiyorum.
  • Hakeden insanlara daha fazla vakit ayırmak istiyorum.
  • Sokağa çıkmak istiyorum.
  • Olumlu düşünmek istiyorum (tekrar). 
  • Ders çalışabilmek istiyorum.
  • Eğitimime daha fazla vakit ayırmak istiyorum.
  • Hayatımın odağını değiştirmek istiyorum.
  • Sevdiğimi söyleyebildiğim gibi sevmediğimi de söyleyebilmek istiyorum
  • Yeni bir enstrüman öğrenmek istiyorum.
  • Ailemi görmek istiyorum.
  • Duman Hanım'ı, Bulut Bey'i görmek istiyorum.
  • Neşeli olmak istiyorum, neşeli taklidi yapmak değil.
  • Konuşmak istiyorum. 
  • Anlatmak istiyorum.
  • Otostop çekmek istiyorum.
  • Vicdanım da tatile çıksın istiyorum.
  • Sarılmak istiyorum, sarılarak uyumak.
  • Öğrenmek istiyorum.
  • Yazmak istiyorum.
  • Yemek istiyorum.
  • Sevmek istiyorum.
  • Bağırmak istiyorum.
  • Rahatlamak istiyorum.
  • Erken kalkmak istiyorum.
  • Japonca öğrenmek istiyorum.
  • Saatimi yaptırmak istiyorum.
  • Anime izlemek istiyorum.
  • Ahkâm kesmek istiyorum.
  • Yaftalamak istiyorum.
  • Yargılamak istiyorum.
  • Sövmek istiyorum.
Listeyi daha da uzatmanın manası yok. Zaten olumsuzları saymaya başlayacaktım. Hala sihirli değnek bekliyorum, biri gelsin de bir tarafıma soksun diye!

Neyse, sabır. Axl Abimiz de aynını demiş;


2 Comments

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

İstediklerimi yapacak bir istek istiyorum...
:) :)

Bende şöyle, kocaman bir peluş ayı istiyorum. :)

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

All we need is just a little patience :) O peluş ayı bir gün gelecek.

Blogger tarafından desteklenmektedir.