"Bir gün bir uyanmışsınız, bakmışsınız hayalini kurduğunuz her şey için geç kalmışsınız. Yapmak istediğiniz bir şey varsa şimdi yapın" ya da "kendinizi değersiz hissediyorsanız, kendinizi değil, çevrenizi değiştirin" ya da ne bileyim "seviyorsan git konuş abi"ciler falan. Buna benzer milyonlarca söz var ya da kitap/film alıntıları. Okuyunca "adam haklı lan!" diyoruz hepimizde, anlık gaza geliyoruz falan. İyi de gidip o adamlara sormak isterim, o kadar laf etmişsin de bir tanesini kendin uygulamış mısın? Uygulamış olsan bunları söyler misin? Anca laf! Milleti gaza getir, kendin kıçının üstüne oturmaya devam et. Hayır neyin kafası bu? O kadar hevesliysen kendin yapsana arkadaş. Steve Jobs mesela "siktiredin tüketip durmayı, gidin hayatınızı yaşayın, bunlar kapitalizmin oyunları" falan derken o oyuncaklardan en çok rağbet görenleri üretenlerden birisi sen değil misin?

"İmamın ya pdediğini yap, yaptığını yapma" diye bir ata sözümüz var tabi. Bence o kafada sarfedilmiş cümleler bunlar, aksini kabul edemem. Muhtemelen insanlardan ziyade kendine telkin gibi olsa gerek. Benzerlerini ben de çok yapıyorum buralarda. Kendimce etiketli yazılarda sıkça raslayabilirsiniz ancak orada yazılı şeylerin hiç birini ben de uygulamıyorum ama ahkâm kesmek güzel oluyor, siz de yapın.

Kişisel gelişim şeyleri falan da tırt, inanmayın öyle şeylere.


2 Comments

Adsız dedi ki...

Hay ağzınla bin yaşa Bilal.

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Eyvallah Adsız da beni tanıyorsun anlaşılan, isim yazsaydın ben de tanısaydım :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.