Yazıma öncelikle özür dileyerek başlıyorum. Çekiliş biteli iki gün oldu ancak ben internet dışındaki yaşamımdan dolayı sonucu buraya yazamadım, bağışlayın. Öncelikle kazananı açıklayayım; Cessie! Sevgili Cessie, adresini yufkayureklikelgobekli@gmail.com adresine yollarsan en kısa zamanda kitabını kargoya vereceğim, güle güle oku, bakarsın içine de bir şey iliştiririm. Çekilişi nasıl gerçekleştirdiğim ise işte bu görüntüde, kesinlikle adil davrandığımdan şüpheniz olmasın.

Şimdi de gelelim kayıtlara. İlk olarak ağız kopuzu/ağız arpı ile kayıt yapmıştım, feysbuğa yükledim ancak içime sinmeyince üzerinde durmadım. Şu anda en temiz elimde bir cajon (kahon) kaydı var, düzenlemesini yeni bitirdiğim. O da mükemmel denecek kadar olmadı ama iş görür. O kaydı feysbuğa yükledim ancak Atakan feysbuk kullanmadığından ona bilâre ileteceğim, talep etmesi durumunda. Umarım o da en kısa zamanda gitar kayıtlarını halleder.

Dediğim gibi cajon kayıtlarını isteyen var ise yukarıda yazmış olduğum maile taleplerini dile getirebilir, kaydı eleştirebilir, her türlü görüş ve sorusunu iletebilir.

Neyse, Cessie'yi tekrar kutluyorum, projeyle ilgilenen herkesi de biraz daha hareketlenmeye davet ediyorum.

Sevgilerimle.

ps: Shirin Serkan Abi seni unutmadım, kaydını da dinledim, en yakın zamanda sana da mail yoluyla ulaşacağım. Yoğundum da bu sıralar.


3 Comments

Cessie dedi ki...

Ana! Ben mi kazanmışım?!
Hoo katıldığımı bile unutmuştum! Hatta katılmamış mıydım yoksa?! O yorumu çekiliş için yapmamıştım galiba yua. Ama kitaba hayır diyecek değilim.
Teşekkür ederim *.*

Atakan dedi ki...

talep ediyorum ağbi etmez miyim..
cessie tebrikler.. (alkış efekti)
ben şarkıya biraz çalıştım da telleri değiştirmem lazım, en kısa zamanda kaydedeceğim hep aklımda ama önce gidip tel almam lazım işte :) başka kayıtlarda olunca bana mail atarsan sevinirim..

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

cessie ye tebrikler...
sana da teşekkürler bilal kardeşim ilgin için..
selamlar...

Blogger tarafından desteklenmektedir.