Allah seni inandırsın yazmanın ve çalmanın dışında ben bunlarla da uğraşıyorum. Keçe işlerine yeni başladım ama zevkliymiş gayet, iğneyle dread (rasta) yapar gibi girip çıkıyorsun.




Keçeden yusufçuk

Keçeden çiçek

Manga çizme denemelerim oluyor aşağıdakilere benzer. Öyle çok usta işi değil ama seviyorum manga çizmeyi.


Cessie -tık-





                                                               
Mügü -tık-
Kevin -tık-





Tuğba
İstanbul'daki manevi ailem!



Arkadaşın mangası ->  
doğum günü hediyesi -> 
olarak hazırlamıştık ->


kitap halinde.
Aka Hime -tık-




Fotoşopta böyle şeyler deniyorum bazen de.















Bu linkte görebileceğiniz tişörtleri yapıyorum.

Burada örneklerini gördüğünüz dreadlockları (rasta) da yapıyorum. (Ayrıca bkz: Rastala Yavrum & Rastala Yavrum 2)




Buna benzer Japon yemekleri falan da yapıyorum (fotoğraftakiler maki ve okonomiyaki) ve daha nice kek, pasta ve yemekleri yapıyorum falan canım sıkıldıkça. 






Daha bir çok şey var da uğraşıp durduğum, bunlar el emeği olanlar. Allah'ım ne kadar boş vaktim var benim! Amacım bir şey satmak falan değil, hepimizde olduğu gibi egomu okşamak ^_^






3 Comments

zoitsa dedi ki...

Supersın :) ne cızıme ne orguye yetenegım yok ama yemek konusunda ıyıyımdır :) bak uc kategorıden sadece bırı tutabıldı

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

bravo sana valla.. tebrikler..
bütün yetenekleri toplamışsın.. bize bişey kalmamışş..:)

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Teşekkürler Zoitsa ^ ^

Şirin Abi estağfurullah, herkesin vakit ayırınca yapabileceği şeyler bunlar, benim çok fazla vaktim var sadece :) ayrıca teşekkür ederim.

Blogger tarafından desteklenmektedir.